divendres, 4 de maig del 2012

PRESENTACIÓ . HISTORIA REAL DE MELANOMA.



Sóc Gerard Solà, de 47 anys nacionalitat espanyola i fisio de
professió que vaig ser diagnosticat de melanoma maligne el
23 de juny de 2009 per la meva dermatóloga privada Dra. Teresa
Martín-Urda al seu Consultori de Dra.Mieras de Badalona (Bcn).
Al mateix dia la Dra.em va operar per extirpar la lesió nodular de l´
espatlla dreta , enviant la mostra al laboratori per analitzar.

Un mes després , el 23 de Juliol de 2009 vaig ser sotmés a una
intervenció quirúrgica urgent a l´Hospital Germans Trias Pujol
(Can Ruti) amb biòpsia de dos ganglis axilars i ampliació de
marge de seguretat de 4cm de la primera cicatriu amb resultat
satisfactori.
Actualment em trobo en bon estat , amb controls cada 6 mesos
a Can Ruti amb el Dr. Aram Boada que consta d´
exploració topográfica , analítica completa amb  marcadors
i Rx tórax. En data 16 d´octubre de 2015 puc afirmar que el meu estat de salud es bo, amb una evol.lució favorable que obre bones espectatives de cara al futur.




       Benvingut al meu Blog,espai concebut per informar de la meva
       experiència médica amb el Melanoma i per informar dels riscs
       de l´exposició solar i la seva prevenció . Salutacions , passeu
       i que Déu els beneeixi a tots.






 

5 comentaris:

BraçXungo ha dit...

Desprès de llegir el relat de "Tinc un càncer" he de confessar-te que m'he emocionat molt. La veritat és que en una situació tan seriosa com aquesta ningú sap cóm reaccionaria però crec que tant la sensació de por tan gran que vas patir com les inmenses ganes de voler continuar estar aquí al món per poder viure cada petit moment per insignificant que sigui amb la gent que estimes són sentiments que tothom tindriem. Només dir-te que crec que vas ser molt valent afrontant-lo i que m'alegro molt que tot hagi acabat bé per tu, i és que per molt que ens costi a vegades sempre s'ha de lluitar, encara més si es tracta de mantenir-se viu.

GERARD SOLÀ . ha dit...

Moltes gråcies pel teu comentari. No dubti en contactar pel que precisi i molt agraït pel seu temps e interés.

santako ha dit...

Te entiendo perfectamente, a mi me lo diagnosticaron, en junio del año pasado y como a ti,fueron dos intervenciones la primera de unos 8 CM , después una de 16 CM más la de la ingle para los ganglios linfáticos, por suerte los ganglios y la aplicación salieron limpias del tumor , pasé un verano terrible, por suerte todo esta bien de momento , por cierto mañana tengo visita de control con el Doctor Boada . Un saludo y gracias

santako ha dit...

Hola Gerard, yo he pasado por lo mismo que tu , melanoma , extirpación, ampliación y ganglios , la diferencia es que el doctor Boada solicitó u estudio genético de la biopsia , en Texas, NY y el resultado es malo , necesito encontrar gente que haya pasado lo mismo y poder compartir todo esto que me esta pasando , solo quiero desahogarme con gente en la misma situación que yo , gracias por el blog

GERARD SOLÀ . ha dit...

Moltes gràcies a la Carme i a Santako pels seus comentaris reals, amistosos i enriquidors. Salut i molta sort. Un amic, Gerard.