dimecres, 25 d’abril del 2012

AGRAÏMENT A LA DRA TERESA MARTIN-URDA

                   
Hola Doctora Tere !


 Volia comunicar-li que m´ha fet molta il.lusió rebre el seu mail , fet que encara la fa més gran com a persona i com a profesional.L´haig
de felicitar a vostè pel fabulós ull clínic i tracte personal .En millors
mans no podia haver anat a parar.

Hi ha coses que no tenen preu i una és la que vostè ha fet en el meu
cas . Li agreeixo de nou el seu interés i que Déu li doni força i molt
de coneixement per a seguir tractant molts pacients .
Tinc grans records d´aquesta experiència mèdica: la visita que em
va fer a L´Hospital Municipal de Badalona va ser magistral ( no creo que los ganglios estén afectados ..) , el meu pare i jo vam que-

dar impressionats , i amb aquesta Confiança que em va transmetre
em va ajudar molt per la biopsia posterior a Can Ruti .
La seva frase ( esto tiene mala pinta el dia de la verbena de Sant Joan ) i la trucada a les 8 del matí a meu lloc de feina donant males
notícies del resultat d´anato estan oblidats.

Si Dra. Teresa creu que l´haig de visitar m´ho fa saber perquè
fins al febrer no tinc analítica i Rx de tórax amb el Dr. Boada . De
totes maneres pasaré a finals d´octubre per la seva Consulta al matí
per saludar el seu Equip.

Dra Teresa Martín Urda li dec molt . Agraït immensament per tot.Espero superar els propers controls de forma favorable. Per qualse-
vol cosa que precisi compti amb mí . Una abraçada molt forta a vostè i a la Elisabeth .


Gerard Solà Santesmases.
Pacient de Dra. Mieras Clinic.

Fisioterapeuta .Col 386.cat                       
937807611  606315158  
                    
Badalona , 30 de setembre 2009.